update

Ja nu är det onsdag och jag har inte skrivit på ett tag. har faktiskt inte haft tid..
En lille update kan ni få iaf, bara för att jag är så snäll ;)

Måndag: Ja, en helt meningslös dag i skolan med meningslösa lektioner och ja, vad mer ska man säga.. Det possitiva med dagen va att vi fick sjukt goda mackor i skolan med massa gott i som vi satt ute och käka! Med solen stekandes i ansiktet blev allt mycket bättre :P
Efter skolan drog jag och tuva till kungsan för att gå förbi grand hotel där min älskade B jobbar.. Vi hämtade hans nykel och gick sedan längs hela vattnet bort till djurgården där vi tog bussen till karlaplan för att köpa mjukglass och bara chilla. Efter det handlade vi mat och drog oss hem till vallentuna, där vi skilldes åt. Kvällen spenderade hos B men jag drog hem runt 11, då han följde med och gick ut.

Tisdag: Ännu en meningslös skoldag som slutade med att jag och Tuva drog in till stan där hon mötte upp sin kusin och jag drog till rålis för att möta B, R och M. Där spelade vi bara fotboll och solade! Mysigt. Efter ett tag fick vi sällskap av Tuva och hennes kusin saga :) Därefter blev det hämt pizza i vallentuna som åts hos B's storasyster!

Idag, onsdag: Jag och B vaknade vid 11 och gick upp för att göra oss iordning för att sedan ta tåget in till tekniska för att han sedan skulle till jobbet och jag till frissan för att fixa mitt hår ytterligare en gång ^^ På väg dit ringde jag michelle och undrade vad hon gjorde. Det visade sig att hon va där jag va så hon gjorde mig sällskap hos frissan.. Sedan stressade vi till rådhuset där hon skulle fixa sina naglar och jag bokade en tid. När det va klart runt 5 drog vi till stan och shoppade ett par skor till henne som hon ska ha imorn på hennes STUDENT!
därefter drog vi till kungsan där vi åt middag :)

Ja, där har ni en liten update av min halva vecka ;p Nej nu ska jag klä på mig och sedan åka till vällingby för att träffa verre, för en promenad :) Mys.
Skriver sen igen...

All your's

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0