Suck..

Tjeena,
Jaha, då sitter man i skolan vid datan pch har denna äckligt långa håltimmen ^^ Hela 2½timme!
Men det som lyste upp min dag lite, var när mina 2 kusiner kom och enas tjej :) Inte träffat människorna på hur länge som helt! Så mysigt! 
Började 8 imorse, och hade ingen alls lust att gå upp, och självklart slutar det med att jag försover mig och får ta med mig frukosten! ^^ Segt.. Men men.. Hade prov på kondis lektionen, och det gick faktiskt jätte bra.. Hon valde ut 2 olika saker jag skulle göra, och det blev Hallongrottor och Syltkakor. Mycket trevligt!
Hon sa att dom blev jätte goda, men man vet ju inte riktigt..
Sen hade jag vårt SLUTPROV i servering, kan inte riktigt påstå att det gick som jag ville. men men.. Det får gå som det går.. Vill ju ha mitt MVG men nu tror jag inte att jag kommer få det..

Nej, nu ska vi ut! Solen börjar faktiskt komma fram =D
Skriver sen när jag kommit hem från Friday´s med klassen! Ska kolla på 2 killar som jonglerar med flaskor ;p


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0