Stress stress

Ja, nu sitter jag här framför datan, hur trött som helst. Gick och la mig halv 2 inatt, för att jag blev helt klar med det sista fixet med projektet halv 1 ^^ Det suger skit! Men men.. Jag och Sara hade projekt redovisning idag, vilket gick sådär. Vi snackar liksom helst inte om det xD
Igår iaf, åkte jag in till stan efter skolan och träffade B. Vi gick runt i östermalm och slutade sedan sittandes på ett mysigt café vid djurgårdsbron:) Satt bara och snackade en massa skit och hade allmänt kul och mysigt :)
Vill ni ha ett mysigt café att sitta på, rekomenderar jag verkligen det! Inte för dyrt heller :)
Idag hade jag även slutprovet i barteknik, men fick avbryta det för att det började snurra som fan i huvudet och jag kunde inte koncentrera mig.. Men så snäll min lärare är så kunde jag göra det igen på måndag :)

Juste, hurrni, vad tycker ni om kvalet idag då till eurovision? Bra eller dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0