söndag

Ja, ursäkta dålig uppdatering. Men har i princip bott hemma hos B hela veckan.. Och jag har inte ORKAT sätta mig vid datan för att för det första har det varit super fint väder, för det andra har det varit min barndomskompis studentskiva och sen har vi grillat i tanto med en massa andra underbara folk och idag har det ju varit Morsdag!
Så jag har faktiskt bra ursäkter xD
Nej men iaf.. lämpade av B för typ 1½ timme sen vid tuben för att han skulle hem till sig, och sen dess har jag suttit och glott på tv och bara inte gjort ett skit med andra ord :P

Imorn har jag ingen skola, men vi ska in till gamla stan och gå runt hela dagen.. Så vi ska ses där vid kvart över 8 för att våran lärare tyckte att vi skulle se gamla stan "vakna upp" haha.. Han är rolig ibland asså..
Nej men hurrni. nu ska jag faktiskt ta och göra mig iordning för att sen lägga mig i sängen och läsa min bok.
See you all tomorrow ;)


Bilder från både tanto och rålis :)

Älsklingen, haha med toffsar i håret, i rålis ;)


Älskade jempa, miche och lollo i tanto <3


Ullis och Tuva  i tanto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0