sol sol sol...

Kan det bli bättre väder eller? NEJ!
Så härligt, men det jobbiga är då att jag är fast här vid datan, för att jag har grymt mycket plugg ^^ det suger.. Jag som vill sola liksom!

I onsdags hade jag skiva, som blev hur lyckad som helst! Tack anna och Natalie som fixade den!
hade på mig min rosa klänning som jag och min moster sytt tillsammans, blev så fin! Älskar den (a) Det blev en hel del drickande och dansande när mina kära vänner kom till eftersläppet. Vi höll till på Lejonbacken där det va fullt ös hela natten lång, med massa roliga människor.. Tack för en lyckad kväll alla!

Valborg spenderade jag med Fippe, Jerry och max + massa andra killar :p Blev ensam tjej, ska kanske inte klaga då vi hade super kul. tände en egen brasa då de hade ställt in den RIKTIGA :O Hur kan man göra det på valborg liksom? Det funkar ju inte.. Jaja, iaf. Kvällen blev väldigt lyckad då också.

Igår hade jag filmkväll med michelle till en början. Sen kom fippe och jerry på besök :p hah, ja det finns inte mycket att säga asså.. Vi somnade runt 3 tror jag klockan va..
Så denna vecka har varit helt suverän må jag säga :)

jag vill inte, men är tyvärr tvungen att återgå till mitt h-vete till plugg..

Hörs senare :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0