skolan

Nu sitter jag i skolan med sara i datasalen. Vi är snart klara med hela boken :) Känns rätt bra faktiskt..
Medans hon skriver receptet på prinsesståran passar jag alltså på att skriva ett inlägg här ;p Smart va?
När vi är klara här ska vi dra oss ner till matsalen för att äta lite innan vi ska dra oss till klättercentret för att klättra i någon timme!
Efter det ska jag hem till mamma för att hämta en bok jag måste lämna tillbaka på biblan i vällingby, därefter måste jag förbi ett dagis jag praktiserat på för att få en referens. Hoppas bara att dom kommer ihåg mig (a)
Sen därefter blir det pladask ner i sängen för att DÖ!
Är så sjukt trött så jag håller på att dö! Inte okej, med andra ord..
Jaj, nej nu ska jag försöka fixa lite med projektet..

Hörs senare då xD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0