Skåne

Hej alla bloggare :)
Tänkte bara meddela att jag är nere i skåne Vi åkte igår efter att jag klippt mig, men är fortfarande inte klar än.. Ska dit igen på onsdag och klippa en frisyr tror jag (:
Kom ner hit vid 12 ungefär efter 6 timmars resa i bilen!

Idag hade jag ställt klockan på 9, men gick inte upp förens halv 10, då jag gav mig ut på 1 timmes springrunda! Sen blev det frukost i solen.. Jag och pappa åkte även och storhandla på ica och gav oss sedan upp till boarp där vi köpte oss fika.
Senare har vi åkt till golfbanan och slagit medan niklas och simon va ute på en lång cykeltur! :p
Men nu är grillen igång och pappa springer, när han kommer hem blire att gå till bryggan och ta sig ett dopp. Bildbevis kommer sen ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0