seg, täby och plugg

Ja, det är precis allt jag genom gått idag med tuva. Vaknade av att tuva ville gå upp för att hon va hungrig, och när jag själv tänkte på det va jag också det. Då hoppade jag upp ur sängen typ och klädde på mig mysoutfit och gick upp och hjälpte tuva med frukosten. Hennes syrra va hemma idag också, så vi 3 gick ut med frukosten och satte oss i solen :)Mycket mysigt faktiskt :=) Sen gjorde vi oss iordning för att åka in till täby för att göra lite ärenden. Väl hemma igen gjorde vi lunch, för att båda höll på att dö av hunger. Och nu sitter vi och pluggar, eller jag har snarare tagit en pause.
Men lite senare, blire en lång promenad. kanske drar förbi Bobby för en kaffe:P Hah, Man vet aldrig xD Han frågade faktiskt om vi ville det eftersom att vi ändå är ute och går :P
Och ikväll då. då lär det bli Ben&Jerry glass med en bra film + filt.

Igår iaf, så va det ju sagas studentskiva. Hon va så fin i sin klänning, men musiken va lite sådär och dansgolvet va lite dött hela tiden. men det va helt okej (:

Nej. åter till plugget nu.
TJAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0