LYCKAT

Ja, igår va jag och Tuva på studentskiva då.. På väg in till tekniska med tåget så satt vi bara och lyssnde på Ipod för att tagga till! Jag satt iofs och sjöng, men hah, så kan det va :p När vi 40 minuter senare kom till tekniska va jag så kissnödig så vi va tvugna att hitta nått ställe att kissa på, vilket vi gjorde. Mycket skönt! När vi sedan kom ner till bussen, 44, så fick vi vänta i 10 minuter och inte bara det utan bussskiten gick bara till djurgårdsbron, så vi fick gå den långa sista biten för att komma fram till lejonbacken!
Iaf, när vi satt och vänta på bussen så kom 4 killar som fråga vart vi skulle. Och det visade sig att dom också skulle dit, och bor i vallentuna som tuva. Eller ja, alla gjorde inte men 2 av dom tror jag. Sen kom även några tjejer som också skulle dit som vi hade sällskap med från djurgårdsbron till lejonbacken:)

Kvällen i sig va verkligen jätte rolig! Och den slutade vid 10 över 2 då jag och tuva tog oss en taxi till centralen, så att hon hann med en tub hem till S.
Och alla såg verkligen att jag va lilla my :)

Nej, nu måste jag duscha.. Har fortfarande kvar knuten på huvudet och den röda färgen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0