HAPPY

OMG! jag är bara för bra!
Åkte till skolan idag, fast jag fortfarande är sjuk och äter denna äckliga pencillin som jag fick av läkaren igår. Men iaf, åkte dit till kvart över 11 och får veta att vi inte har en lektion i drycker men att vi ska få veta slutbetygen! Jag får MVG! Jag har verkligen sattsat på det, och så får jag det. Trodde jag inte! Sen vid 2 hade jag provet i barteknink, och det gick sådär. Va tvungen att få 50poäng för g!?! Och jag tänkte liksom " Ofta jag får 50 poäng på den här delen " MEN det fick jag :D :D Och VG på alla drinkar! Så slutbetyget i barteknik VG!

Så jävla stolt över mig själv asså!
Men nu måste jag plugga! Skriver en rejäl update senare :D Och berättar hur det gått med demokratin och evulitonen!

Pussar från lilla mig (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0