God morgon

Hellu alla :)
Nu är jag äntligen uppe och har precis fått i mig min dagliga frukost! Är så dålig på att variera mig! Förslag på frukost?
Ska snart iaf dricka mig en kopp kaffe innan jag går ut på 1 timmes powerwalk! Läste i Chic igårkväll när jag snackade med B att om man dricker en kopp kaffe innan man går ut på en långpromenad förbränner man mer fett! Haha, en kul grej att prova.. Även fast man inte ser det på en gång.. :p

Skrev ju att vi åkte och fikade igår. Cafét heter Café utsikten och ligger en bit utanför Båstad där jag är nu :)  Mycket mysigt café iaf! Varit där förut och jag tog som alltid min älskade blåbärspaj med kaffe, medans de andra körde på en STOR kärleksmums med kaffe, champis och cola!



                                                        

Jag bjuder på den



   
Blåbärspajen                        Kärleksmums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0