finally

Då har man skrivit klart 1 uppsatts av 3 :D Woho, grattis till mig!
Har även hunnit kolla på lollo, när hon hade dans uppvisning idag.. iofs va det vid 11, men iaf.. Riktigt duktig är hon:)
Vet ni hur skönt det känns att vara klar med denna uppsatts?!  Hatar att skriva, men är riktigt nöjd med den (a) Nu sitter jag iaf här, i mammas lägenhet, själv! Har tråkigt.. Men såg nu att det är forest gump på tv, och den är helt okej.. Men tror seriöst att jag ska sätta på en annan film!
Vad säger ni om det?

Nej nu ska jag försöka hitta en bra film som jag kan se, och sen kanske jag börjar skriva lite om demokrati!
Skriver senare om vilken det blev :=)

PUSS från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0