beyonce

Hej alla!
Nu är jag vaken för att jag snart ska bege mig till bussen för att åka till skolan och möta upp sara för att klarlägga projektet, efter det blir det klättring :D
iaf, igår va jag och Michelle på Beyonce! ASSÅ dden konserten va den bästa hittills jag gått på, eller ja förutom Justin Timberlake som är min STÖRSTA idol!
Men hon äge som tusan, hon är liksom bra på allt! Dans och sång. är riktigt avis.. men jag och michelle satt och sjöng med! hah (a) Det lät bra när michelle sjöng, men min röst dog typ efter 5 min :p Jag har nämnligen blivit lite förskyld ^^ 
Smart de, med tanke på att min dansuppvisning är om 2 dagar ^^ känns inte bra detta! Jaja, 

Bilder från igår kommer sen äe jag kommer hem :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0