Bästis



Bilderna säger allt!
3 år har gått och nu ska vi snart skiljas åt under 1 helt år! Du flyttar till Göteborg och jag till USA. Kommer så väl ihåg i början av sista året på gymnasiet när du skrev nått i min kalender som jag inte fick sen, och får fortfarande inte. Eftersom att jag inte kommit till den sidan!
Under dessa 3 år tillsammans har vi gått igenom så mycket! Vi har bråkat, tjafsat, skrattat, gjort bus och en massa andra saker! Men de är saker jag kommer minnas!
Tänkte egentligen bara säga hur mycket jag tycker om dig! DU ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Awh, så sweet. Gullunge då! Älskar bilden på mig och zac. Tråkigt att han inte var min typ så jag var tvungen att dumpa honom.. ;)

2009-05-23 @ 11:20:34
URL: http://tuvaochsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0