Yoghurt med solroskärnor och russin

Ja, det är precis vad jag äter just nu ^^ Har ni nått förslag på vad man kan äta mer?
God morgon förresten :) Vet ni? det är klarblå himel och sol ute! Det ska bli runt 27 grader idag, så det blir perfekt väder till stan med andra ord!
Efter gamla stan idag ska jag bege mig in till drottninggatan för att göra lite ärenden, (mina bröder fyller år på måndag, vilket också är dagen innan min STUDENT) Så ni fattar ;)
Och nu är det också bara 20 dagar kvar innan vi tjejer åker till grekland! FEST! xD Så det roligaste dagarna är snart här :D YAY!


Nej, hurrni. Nu tickar klockan på.. jag ska gå ifrån lägenheten lite innan halv ^^

See you in tha town ;) hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0