Vallentuna bo

Ja, haha.. nu bor jag i vallentuna för tillfället :) Min kära pojkvän bor här och han har semester nu så jag bor här tills jag och tjejerna åker till Skiathos på måndag!
Igår va vi hos min kusin linn som fyller 12 år idag! GRATTIS SÖTNOS! Sen blev det hemma kväll i vallentuna med godis och chips och pizza! Självklart med 3 sjukt bra filmer också! Djävulen bär prada, vällkommen till familjen och derailed!
Idag har det varit lugnt också men nu har jag gjort mig iordning för att åka in till stan och möta upp michelle för en tjejkväll som börjar på friday's med en drink och sen bio på sergel :)
Så det ska bli mys!
Nej nu ska jag mysa lite med pojken innan jag åker! Hörs sen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0