nu är allt över

Fuck va surt det känns.. Studenten är över, och jag arbetslös! Fy fan säger jag bara!
Och vädet idag gör inte allt b ättre liksom!
Jaja, iaf! Studenten i tisdags va helt jävla underbar! Halva min släkt va på mitt utspring + pojkv'ännen och familjen (inte mina bröder dock). Det va en sån sjuk stämmning innan vi sa hejdå till alla lärare och sen när vi gick ner och skulle springa ut! Gud så vi skrek av lycka! Helt otroligt! Sen sprang jag och syster in och bytte om för att åka på flaket som ägde allt! Va redan nersprutad av öl efter 5 min! Flaket åktes i 2½ timme för att vi sedan skulle ta oss till spånga för att få skjuts hem av mamma och träffa alla andra släktingar!
Jag och syster sprang upp och duschade och bytte om, sen blev det mat och presentöppning + tårta och kaffe! Fick så sjukt fina presenter av alla!
Ett stort tack till alla ni som kom till min mottagning och gjorde dagen till den bästa av dom alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0