rockypocky

Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag.. Men det har varit så jobbigt nu. Vi har kommit fram till att vi inte kan behålla rocky längre, det funkar inte och det passar inte in i våran vardag helt enkelt.. Jag har inte mycket att säga om det, jag vil liksom inte ens prata om det.
Så vi lämnar de.
Idag va det värsta chill dagen i skolan. Hade vikarie i 2 ämnen, sen kolla vi på bilar på estet lektionen och sista lektionen (bartekniken) va inställd! Så jag slutade hela 2½ timme tidigare idag :) Så skönt!
Imorn har jag bara 1 lektion, börjar 9.20 och slutar typ vid 10 ^^ Efter det ska jag hämta rocky hos mamma på hennes jobb, sen blire hem och plugga lite innan magnus kommer hit :)
Ska ju till honom i helgen också, men jag saknar honom så! Så det ska bli mys att träffa han igen efter att inte ha sett sen förra veckan.

Nej nu ska nog jag gå och sova, har mycket att göra imorn, suck.
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Tuva

Haha, sötaste. Saknar du mig så mkt också? ;)<3

2009-01-13 @ 22:51:09
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0