MOMENT REMAIN!

Ja igår då. först började dagen med att min klocka inte ringde så jag missade min enda lektion! Så segt, jaja.. Tuva ringde och väckte mig, så det va ju bara att gå upp liksom för att göra sig iordning.. .
När jag väl kommit till Sumpan och gjort mitt ärende så drar jag och tuva oss till donken för att äta lunch.. Det blev Chiken nuggets för mig och en sallad till henne :=) Mums.
Efter att vi käkat i lugn och ro med alla dessa pojkar som går i Sankt Martin och Löfgrens, eller hur dom nu stavas, så drog vi oss vidare bort till tatueraren.
Jaa, nu är det bokat och klart! Jag johanna ska faktiskt tatuera mig den 11 februari klockan 18.00! Tror ni jag vågar? :/ Jag kommer väl typ svimma och dö på samma gång...
nej då. Men jag är lite rädd, det är jag..
Sen va Tuva iaf tvungen att dra sig tillbaka till skolan för hennes svenska C lektion, så då drog jag mig till stan och satte mig på stadsbiblan vid datan.

Min dag slutade med att jag hade dans vid 5 och upptäckte att vi fått in 4 nya dansare, som inte ALLS är bra på att dansa och dessutom är 1 fjortis! SÅÅÅ boooring. Iaf sen va det bara att skynda sig hem och göra sig iordning för att sen åka in till stan och möta upp Michelle, Lollo och Sara :) Vi skulle nämnligen på spelning i fryshuset. Michelles pojkvän Martin och hans band moment remain va med i en tävling så vi skulle dit och stötta dom :) Jennifer kom dit också efter utmärkt beskrivning utav mig från gullmars (a) Haha..

Oj vad jag känner att de här inlägget blev lite långt nu, nåja. Bilder från spelningen kommer senare :=)
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: jjjjjjjjjeennifer!!!!!!!!!

utmärkt vet ja då icke ..... :O

2009-01-23 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0