Tatoo

Ja som jag skrev tidigare så skulle ju jag tatuera mig i onsdags. och jag gjorde det! kan inte fatta att jag varken svimma eller dog! HAHA. Va väldigt nära att vända och bara gå därifrån när vi satt och väntade på min tur! Jag va livrädd, med andra ord..
Men han som tatuera mig, Zaki, va skit gullig och tog det lugnt, snacka med mig, sa att om det blev jobbigt kunde jag bara säga till och så.. Mycket angenämt må ja säg. själva tatueringen tog 25 minuter, av mitt liv! Och nej jag täönker inte beskriva smärtan xD Haha, huvudsaken är faktiskt att jag har gjort den nu :)



 
Så här såg det ut när jag kom hem, med plast och tejp!

Och såhär ser den ut nu! Lite suddig dock, men Ni får nöja er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0