Måndag

Usch, det känns alltid lika hemskt att tänka at det är måndag morgon nu, och att skolan börjar vid 8 ^^ Vilket betyder att jag ska ta 06.56 bussen mot solna från mig.. Känns lite surt. Men men..
idag kommer hela min dag åt att ha prov. Först i samhälle för att sedan ha i Ansvarsfull alkoholhantering. Sen kommer visserligen dagen avslutas med projekt med sara :)

För att inte tala om hur mycket jag har at göra när jag kommer hem. har en stor inlämning imorn i bartekning + prov i det ämnet också! kan det bli sämre? Nej. Iofs så går jag bara idag och imorn i skolan för att sedan vara ledig på onsdag, och sen praktik i 2 dagar :) Vilket känns betydligt roligare än skola.. Eller vad säger ni? Skola eller praktik?

nej nu måste jag sluta skriva och fortsätta äta min frukost och göra mig iordning.

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0