böcker ^^

Okej, nu ska jag göra detta klart med en gång om varför jag inte visar mitt ansikte när jag lägger upp dagens outfit. Det är för att det aldrig blir bra! Haha, jag vet att det låter sjukt men så är det.. jag gillar inte riktigt mitt ansikte, förutom på de bilder jag har på headlinen.

jaja, snart ska jag bege mig hem mot pappa och hämta lite böcker som jag glömt lämna tillbaka på biblan. Så det är nog dags att jag gör det. Ja juste, igår va jag ju och hämtade ut mitt packet från posten. Och det va mitt efterlängtade bankomatkort :D Så nice.
Nej nu måste jag kila. Ska in på ica och köpa en banan eller så, och fixa mig klart xD

Juste, bara 5 dagar kvar nu till tatueringen (a)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0