At school

Ja, nu då sitter jag här i skolan med tuva i datasalen :) Har håltimme till halv 3 ^^ Så vi har haft det sen 12 då vi hade kaffeprov vid 11.. Det gick faktiskt super bra! Svarade på alla frågor, iofs hade jag pluggat också den här gången ;p Men Drycker är ett sånt roligt ämne så det sattar jag på sjukt mycket. har hittills mvg men vi får se hur mitt arbete går. Men man kan väl kanske om man inte får mvg på arbetet, kompensera det hela? :p
Fick nyss ett samtal från restaurangen där jag jobbar, och hon frågade om jag kunde jobba ikväll. Men det kan jag ju inte^^ Just för att jag fortfarande har ont i mitt knä, inflamationen har alltså inte gått över. Men hon då, från min restaurang, tipsa mig om en akipunktur som ligger på roslagsgatan. Ska nog ta och ringa dom när jag kommer hem, se om jag kan få en tid så snart som möjligt. Sen har jag fått en ytterligare tid hos hudläkaren på torsdag där de ska kolla på mitt ärr, och se om de kan göra något åt de, just för att jag skäms över det så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0