050209

Sådär nu är jag hemma igen då. har nämligen varit hos hudläkaren i vällingby med mamma. Har kollat mitt ärr, för jag skäms så mycket på sommaren när jag visar det. Så jag va där för att se om de kunde göra något åt det, och det kunde han. Trodde seriöst att han skulle säga nej först. Men nu har jag iaf fått en operationstid om 2 veckor.
Och det värsta med det hela är att jag bara kommer få lokalbedövningar. Vill nästan asså att de ska söva ner hela mig! Och i och med att jag gör detta kommer jag att vara sjukskriven onsdag(operationsdagen)-fredagen, vilket betyder att jag kommer missa mina 2 sista praktikdagar. vilket jag egentligen inte vill, men å andra sidan är det bättre att fixa till ärret när det är lov veckan efter än att sjukskriva sig 1 vecka-2 veckor från skolan. Eller vad säger ni?

jaja, nog om det nu. Fick nyss ett brev från posten att jag har något att hämta ut där, jag hoppas verkligen att det är mitt bankort. Eftersom att jag inte haft ett på ca 1 månad för att jag antingen har tapat det själv, eller så har det blivit snott. vet inte riktigt vad jag gjorde när det försvann. Men men. Hoppas iaf att det är kortet som kommer nu. Eftersom att det har gått 1 månad sen jag spärrade det.
Kan skriva mer sen när jag hämtat det.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0