Sista koret nu!

Jaha, da satt man har igen ^^ Haha, jag har verkligen inget liv! Joda, men vadret ar lite battre idag iaf.. Tur det, annars vet jag icke vad jag skulle gora!
Skulle ha akt till Valetta idag, men jag vagar inte. Med tanke pa hur det va forra gangen har jag inte fatt modet an att gora det. Mitt hjarta dunkar i 190 bara jag tanker pa det.. Vilket avgjorde att jag inte aker dit, det far helt enkelt bli en annan gang, nar jag kommer hit..
Sa idag blir det shopping igen i Sliema centrum och packning av alla mina grejer ikvall, sen antar jag att om Johan vaknar sa kommer val vi hitta pa natt om han mar battre idag.. Han klagar pa att jag smittat honom, vilket jag inte har kunnat gora.. Men men, sant man far ta nar man ar har.. xD
Nej, skojja bara.. men aa, lite trakigt att han inte mar bra!  Igar nar jag hade kommit hem till hotellet sa dog jag typ i sangen, va sa sjukt trott efter mandagens lilla festande. (a)
Men det va sa vart det att vara trott, for sa kul jag hade i mondags har jag icke haft pa lange! Sa otroligt roliga killar har jag aldrig mott forut! HAHA!
Aja iaf, tror jag ska ta lite bilder idag ocksa, har faktiskt inte gjort det.. :/ Fy pa mig.. Men det kommer, det kommer xD
Men jag kan saga sahar, att allt ser precis likadant ut som nar jag va har for 2 ar och 9 manader sen :p Sa varfor ta en massa nya bilder.. Och jag tanker inte ta en massa pa mig heller, bara trakigt har jag kommit pa.. Men bilder fran i mondags kommer komma :d

Ha det sa bra nu, see ya all tomorrow, back in sweden!


Maste erkanna att jag icke vill hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0