Vad gör man?

Jaha, och nu va det fredag igen. Suck! Men det är sjukt skönt att helgen är på ingång! Men det som är sjukt tråkigt är att jag verkligen inte har nått att göra ^^
Nån som har något förslag?
Under tiden jag kommer på något kan jag väl berätta om min dag.. Har ju praktik på torsdagar och fredagar, denna vecka jobbade jag lunch, Sååå skönt! Gillar inte riktigt kvällar. Men jag hade mycket att göra idag, många bokade.. Väldigt trevligt. Sen runt 3 va det dags att ta influensa sprutan. jag verkligen sprutor, men det gick bra :) Träffade även alla från min gamla praktikplats som jag hade förra hösten:) Väldigt trevligt! Dom är så gulliga! Saknar dom lite faktiskt :$

Nej, men nu är det pause i Idol så nu blire en dusch för min del. Skriver mer sen :)
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0