Staden staden staden

IDAG! har jag varit i stan med Johanna panna igen, fast igår va (älsklings tuva)  med också.. Men today va det bara jag och johanna för att tuva skulle hem :(
SÅ vi började med att åka till östermalmstorg för att johanna skulle klippa sig som jag gjorde igår, btw.. Blev hur fint som hels på henne!
Sen bar det av till en massa olika affärer, och sen till donken för vi höll på att svimma av hunger! Hon hittade 2 jätte fina koftor, båda från gina..
och nu är jag hemma, och har satt på mig en mys outfit som jag ska ha nu ikväll när jag ska se på Idol :D
Vem tror ni åker ut?  jag hoppas att lars åker ut!

Nej  nu ska jag göra min sallad som blir min middag (:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah va mysigt Johanna tack för en go dag ;)

2008-10-31 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0