Skåne :D

Jaa gott folk, nu är jag Johanna antligen i skåne med käraste Tuva (a)
Kom ner igår natt runt 12 efter en låååång bilresa! Men en rolig en xD HAHA, så jäkla kul att sitta i bilen med tuva och mina kära bröder som är helt knäppa. (fast det är nog vi alla) (a) Efter ett bra tag va vi alla grymt trötta och tuva som satt i mitten la sig tvärs över mig och min lillebror ^^ hon är rolig hon.. Men det va skönt enlig henne iaf :p hah! Sen när vi kom ner va det bara snabbt ut med all packning och gå in i del freeeeesing kalla huset och bädda sängen, eller ja bäddsoffan för min och tuvas del. Men måste faktisk erkänna att den soffan, omg, va den är skön! Sov som en prinsessa inatt! Idag vaknade jag av att tuva knuffade på mig och sa - Öh, Johanna vakna. klockan är 12
Och ja, precis sådär sa hon, That's my girl! Vi gick upp typ på en gång, tog på oss mjukisar efter att hon frågat vad man skulle ha på sig, klänning elle mjukisar^^ Svårt val, hallå det är oktober gummsan ;) Så mjukisar blev det. Sen blev det frulle och en låång prommis. Vi gick strandpromenaden bort till Norrviken och sen upp för denna långa äckliga väg som aldrig ville ta slut men tillslut kom vi upp till Boarp. Där gick vi in på lågprisladan och shoppade =D Det är sjukt billigt där, det är nästan lite skrämmande! Men men, kom ut med varsin kasse iaf :)
Sen bar det hemmåt och väl hemma blev det lunch och kort.. Efter mycket och moment kom pappa hem och han hade med sig fika så det blev en latte och en massarin till mig och tuva. Sen cyklade vi iväg för att handla lite grejjer på ica.. och vad träffar man där? Jo skånepojkar som snackar precis som OLA! haha, kan det bli bättre? Tuva som är så rolig ställer sig och frågar om deras amigo choklad är god xD Jävligt kul, ni skulle varit där! HAHAHAHA

Nu på kvällen har vi faktiskt inte gjort så mycket, jo badat i laholmsbukten har vi gjort! Precis nedanför mig! Riktigt kallt, men väldigt skönt;) Kolla nyss på John Tucker som är sååå bra! Har ni sett den?
Nej, nu ska jag vara lite social med tuva som håller på att somna :P Och imorn ska jag klippa tuvas lugg och hon ska färga mitt hår :)

PUSS och god natt

Kommentarer
Postat av: johanna

Fan va nice. Skulle också velat vara med er. Istället har jag Tussan som ligger och snarkar här bredvid mig

2008-10-26 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0