Mamma mia!

Ja jag kanske ska börja med att berätta om att jag har färgat mitt hår! Det är inte blondbrunt längre, utan rött :D Tuva färgade det igår.. Väldigt fint, och passar mig faktiskt, trodde inte på henne när det va klart. Men fint blev det. (a)
Idag har vi iaf varit på bio i ängelholm. Såg MAMMA MIA!
så otroligt bra!! Ja, och tro det eller ej, men jag sjöng med i filmen (a) Och en sak som är klar är att Sky är MIN dröm kille! Tänk att ha en sån kille som han! OMG! då är mitt liv perfekt! haha!

Aja, jag lägger in en bild på mitt hår när jag kommer hem, har inte sladden här. För nu ska jag och tuva kolla på en till film, om det blir dirty dancing eller High school musicals 1 eller så blir det början av sex and the city.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Johanna det är ju toppen ;)

2008-10-29 @ 22:23:47
Postat av: nichoe

ah men jag dåh? :(

2008-10-31 @ 12:01:29
Postat av: Tuva

nej johanna, SKY är min drömkille!

2008-10-31 @ 22:45:12
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0