LOLLO

Idag opereras lollo min kära vän! Jag tänker på dig gumman!
Jag vet hur det är, man är jätte nervös över att det inte ska gå bra och skit. Men det gör det. Titta på mig, jag klara mig ju :) Jag ska åka till henne imorgon har jag bestämt mig för, och säga hej (:

Idag hade jag konditori på morgonen, men va inte med för att jag fortfarande är lite sjuk sådär.. Man ska alltså inte stå i kök när man hostar och har ont i halsen som jag har! Så jag drog in till skolan till halv 11. Hade dryckesprov vid 11 typ ja för 1 timme och 15 min sen! Gick super. Eller ja, jag svarade på allt och va otroligt osäker på vissa. Men ett VG kanske man lyckas få iaf (a) Vi får hoppas helt enkelt (:
Nu fick jag nyss reda på att vi inte har Estet för att vi ska på studiebesök med Servering D. Så typiskt. Så dom menar att vi ska sitta här i fucking 2 timmar och inte göra ett piss?! Så JÄVLA segt!

Skriver snart igen, + att jag lägger in en bild på dagens outfit senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0