In school

Jaha. nu sitter jag här i datasalen med tuva, mycket angenämt!
Är mycket bättre idag, men är fortfarande krasslig. Men mamma tyckte att jag skulle gå idag, och tur va väl det för att vi har serverig D idag som jag INTE får missa!
Juste, datan hemma hos mamma har pajjat och är inlämnad på reklamation så jag kan tyvärr inte blogga hos mamma.. Men jag kan ju blogga här i skolan och sen är det ju bara att ta bussen till pappa om jag måste ha datan! :) Så jag gör nog det idag. (slutar runt 5 så, efter det blir det iaf)

Igår fick Tuva tillbaka mitt prov i natur A och vet ni? JAG FICK VG! Det är så bra!

Men nu börjar min lektion igen, så nu måste jag rusa! :D

Küssssss

Kommentarer
Postat av: tuva

JA, FATTA BRA JOHANNA ÄR PÅ NATURKUNSKAP! GRATTIS HJÄRTAT!

2008-10-23 @ 21:13:32
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0