Hos mami

Nu är jag hos mamma, äntligen, Va hos pappa innan och kolla på GG :) Men nu sitter jag här vid datan, har precis kollat på kryssningen som jag och tuva ska göra i december när jag är 18 :D Ska bli grymt kul. Får allt billigare för att jag fått ett presentkort på vikingline av Åhlens..

Idag följde jag med Tuva in till stan för att vara ett moraliskt stöd när hon skulle träffa M. När vi väl sagt hej och hejdå så slank jag in på H&M och de gick och fikade. Hittade så söta trosor som jag köpte och även knästrumpor. (Lägger upp bild på det imorgon) Så då kom jag hem och va super nöjd över mitt fynd (a)
Nej nu måste jag återgå till mitt pluggande och överge datorn till mamma, och sen gå och sova om någon timme eller så. Ska nämnligen till läkaren imorgon och ta halsprov och kolla min tå :´(

Puss och kram skumbanan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0