En shoppingtur i stan med Tuva :)

Ja som ni märker skriver inte jag så mycket längre i bloggen. Jag har verkligen inte tid! Har mycket plugg och bor hos mamma var 14 dag och hon har inte fixat internet än, suck ^^
Så ja det blir som sagt inte så mycket skrivande här...
Men igår iaf så var jag inne i stan med Tuva för hon hade panik över att hennes klänning som hon skulle ha på kvällen va förstor i axelbanden så att klänningen bara åkte ner. Så vi hade brottom att hitta en klänning till henne innan alla affärer stängde.
Och efter mycket och moment så hittade hon en, som JAG valt ut, på gina tricot! Jag älskar den affären grovt mycket asså.

Nej nu ska jag återgå till pluggningen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tuva

o ja! klänningen var suuuuuper :) Party,party <3<3

2008-10-06 @ 17:45:19
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0