Drycker

Nu pratar jag med Tuva i telen, samtidigt som vi snackar med hennes lillesyrra om Tuvas date xD HAHA, så jäkla kul! Har även förhört henne på dryckes testet som vi fick förra veckan av Frankiiiie.. Hon kunde allt och till och med Jag JOHANNA kan allt (a) känner mig jäkligt stolt asså. och allt, verkligen allt är å franska ^^
Haha, samtidigt som jag förhörde henne så åt hon röda korset pepparkakor xd så otroligt roligt! HAHAHA! 

Nu är det bestämt, jag och tuva ska åka på kryssningen, Ska bli så nice. 908 kronor för oss båda :) Billigt va? (a)
Så akta er alla ung karlar för here comes TUVA and JOHANNA!
Men men, nu MÅSTE jag verkligen på toa och sen ska jag in på rummet och plugga lite till :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: tuva

nej men, vad är det jag läser? Kryssningen kommer närmare för varje dag min böna! Kyss och smeeeek!

2008-10-14 @ 10:11:46
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0