Djungelvrål

Jag har kommit på att jag ÄLSKAR djungelvrål.  Fick det av lillebror nyss, eller jag fick smaka (a) Fast sen har jag också lärt mig att man icke ska äta godis före maten, som mamma håller på med. Ph det kommer bli jätte god mat, kyckling med sallad och något till.
Och vet ni? JAG HAR INGE PLUGG!! :D så skönt! Så nu ska jag och tuva ta en tripp in till stan imorn och shoppa nya skor till henne, sen köpa varsin kaffe och gå och sätta oss någonstan där det är mysigt och bara chilla. Sen måste vi tillbaka till skolan igen för att hon har svenska lite senare på eftermiddagen..
Så ikväll kommer jag ha en skön kväll med en kaffe latte och bara glo på tv, gå ut på en prommis kanske också. Jag har inte riktigt bestämt mig än. har ni några förslag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska va me miiiiiiig!

2008-10-15 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0