Back home

Igår va en helt underbar dag! med servering D va vi på matur historiska och kollade på dukade bord (gamla, från typ 1600 kallt ;).. Vi hade dock ingen guide utan vi fick fräcka hörlurar med en manick till som vi skulle bluppa på en grej som satt vid varje bord :) Sjukt kul va det iaf(a)
Sen när jag kom hem tog jag det bara lugnt, men runt kvart i 8 på kvällen ringer johanna och är nästintill frustrerad över att tuva inte kunde bowla med henne, jens och douglas så hon frågade om jag skulle med, och självklart sa jag ja, johanna, jag kommer :) Så runt halv 9 va jag i sundbyberg och vi gick och bowla. Och vet ni? jag kom faktiskt 1:a om man räknar bakifrån (a) Men jens ville vara ball och retade mig hela vägen hem till douglas att han vann över mig! Så typiskt killar! inte sant?

Idag iaf har jag hadt en lektion på typ 35 minuter, helt onödigt... men men. efter den så drog jag, tuva och johanna in till stan och skulle leta efter skor till tuva.. Hon hittade faktisk 3 par skit snygga. Men va inte 100% på att hon ville ha dom, så vi gick vidare till ett caffé och satte oss där och drack te och kaffe :)
Tuva va tvungen att åka tillbaka till skolan för sin andra lektion på eftermiddagen så jag och johanna fortsatte att shoppa lite till :) Mycket mysigt. Efter mycket och moment va jag tvungen att dra mig hemåt för att jag hade dans vid 5. Kom 5 min sent, men Wtf xD..
Och nu sitter jag här med mitt te och bara tar det lugnt, mycket trevligt :)


Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0