13 oktober

Tjääänna xD
hur är det yao? ;P Med mig är det mycket bättre, va ju hos läkaren i morse och tog halsprov.. Asså jag verkligen HATAR att göra det! Det är det värsta som finns, efter blodprov såklart! Men iaf (a) Fick även göra ett stick i fingret för att dom skulle mäta sänkan på mig.. För er som inte vet vad det är, så orkar jag faktiskt inte förklara. Men ni som läst/läser natur borde veta det..
Sen iaf bar det av till schoool där jag han att vara med på SH lektionen i hela 20 minuter :) Vi kollade ändå bara på film, så jag hade i princip inte missat något. Tack och lov för det!
Efter det hade vi lunch, och det blev pasta igen.. Så typiskt! Jaja, ner gick det! Sen va det då det här provet i natur som vi skulle ha, usch va jag va NERVÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!  
Men de gick bra, så nu ska vi inte prata om det mer! :p

nej, nu ska jag nog återgå till mitt telefonprat med TF och sen ska jag plugga drycker!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0