Trött

Ja igår som ni vet, som jag skrev i mitt förra inlägg, så va jag på midda igår hos Thessan med fanny och en massa andra. Blev duper god mat, fläskfilé med couscous och sallad :) Vi pratade en massa skit och körde ölspelet :) Haha rikitgt kul faktiskt.
Idag vaknade jag halv 1 av att bror min inte mådde bra.. Så jag gick upp och har tagit hand om honom och så.. Åt lite frukost och satte på Knocked up som vi har suttit och kollat på.
Sen har jag och mamma satt på benen på våra sängar och städat i rummet. Och nu har jag packat ihopp mina grejer som jag ska ha hem till pappa.

Snart ska jag dricka kaffe och se klart på Sahara med bror min :) Sen måste jag verkligen plugga ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0