Snööööö

Med såhär mycket snö, menas det bara med 1 enda sak! SNÖBOLLSKRIIIIIIIG!
Så snart kommer fanny hit och då är det bara på med täckisar och varma jackan, mössa och vantar och sen är det krig på gång asså! Vi ska möta upp några till vid tippen.

Idag på mössprovningen höll jag på att dö av skratt för att killarna som va där för att hjälpa oss va så sjukt roliga! Gud så mycket det fanns att välja bland! Blev helt tokig.. Men till sist så hittade jag de jag ville ha och hur jag ville att mössan skulle se ut (a) Riktigt fin blev den.
Sen iaf så drog jag hem och plugga lite. Men såg sen i tidningen att
That's 70's show skulle börja, så då blev det på med tv.. Och tror ni inte att jag somnar i soffan eller? JO! Så jag missade de sista 15 minuterna ^^ :@
Jaha, så kan det gå..

Nej men nu tycker jag att fanny ska komma! Börjar bli lite ivrig här! Är det bara jag som gillar snöbollskrig? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0