Slutat (:

Nu har jag slutat, såå skönt! Haft 1 lektion som slutade för 1 timme sen xD Och jag sitter fortfarande i skolan, varför vet jag faktiskt inte. ^^
Igår när jag kom hem så mådde jag så sjuk dåligt, och mamma kom på varför när vi gick och la oss. Så idag mår jag bättre för att jag vet, och för att det är bättre, men mår fortfarande sådär! Idag ska jag till jobbet och hämta serveringskläderna jag ska ha ikväll när jag och tuva ska jobba på KTH :) Där ska vi servera en massa folk och hålla på, ska bli riktigt kul faktiskt. Att få pengar är ju inte fel asså, inte så här nära jul iaf (a) Eller vad säger ni?
När jag kommer hem ska jag lägga upp bilder på lägenheten hur den ser ut, men förbered er på att det ser förjävligt ut, ursäkta mitt språk, men det är sant. Står fortfarande kartonger överallt och allt är fortfarande inte upppackat xD

Det känns lite såhär just nu


Men det går väl över? Eller? Så fort vi får upp allt och så kommer det bli super bra :) Mamma tjatar redan om lussebullar och julpynt ;) så gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0