Skolan ^^

Nu sitter jag här i datasalen med johanna.. Vi har sam-lektion men får sitta här och kolla på olika partier när vi sedan ska rösta och kolla vilket parti som är mest "omtyckt" i klassen..
Sjukt segt, men men. Vilken annan måndag är inte det liksom?

I helgen har jag varit med tuva.. Jag åkte och mötte upp henne och hennes familj ( mamma och 2 systrar) vid ikea där jag och tuva tog varsin kaffe och en korv med dricka, för att båda hade stans huvudvärk och va gnälliga för att vi va hungriga. Efter mycke om moment så åkte vi hem till tuva för att hon glömt sitt busskort, smartas ;), för att sedan åka till eriksdal och möta upp lite mysigt folk. Fick skjuts av hennes mamma, gillar verkligen henne! Så när vi om dit va alla redan där och då begav vi oss till adams kompis och hade mys :) Drog sedan till stan där alla drog in på blå men jag och tuva mötte upp min kusin och fick hans nyckel så att vi kunde gå in och Bada.
Sen runt 3 så träffade vi alla igen och drog oss hem mot vallentuna med nattbussen, denna natt slutade med att vi somnade vid 4 ^^
Men det var en RIKTIGT lyckad kväll, må jag säga. (a)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Har nog aldrig varit så badsugen.. ;)

2008-11-17 @ 15:51:29
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0