praktik

Har fortfarande ont i min höft sedan 2 veckor tillbaka. och jag fattar inte vad det kan vara! Jag haltar och kan knappt stödja¨på benet för att det gör så ONT! Men jag kan gå, men det är inte så jäkla skönt asså! Smärtan stårlar från höften ner till knät så att om jag belastar benet för mycket viker det sig, utan förvarning! Det är läskigt!
Men jag sket i om jag hade ont igår och idag, jag skulle till praktiken, och så va det bara! Så nu har jag fått stå ut med 12 timmars arbete, sammanlagt. Men jag har tagit det lugnt, har mest stått och puttsat bestik, glas och vikt servetter för att jag inte vill belasta benet för mycket.. Och det har fungerat alldeles utmärkt :D
Idag när vi öppnade vid 5 så hade jag precis ställt ut ljusen i baren och när jag vänder mig om ser jag att mamma står där med en kompis till henne. Jag blir så förvånad! Hon har sagt att hon ska komma och äta hos mig, men aldrig när eller så, och jag tackar gud för de! Blev grymt nervös och alla andra i servicen bara log och sa till köket att " nu är johannas mamma här, så chopp chopp"
Fick gå och presentera 2 maträtter till dom och hälla upp vatten och så.. Sen har det varit full gång hela kvällen. Sen runt 9 spåret så kom det D'J:s dit och drog igång med en hög bra låtar och sen kom det runt 50 pers dit som bara skulle sitta och dricka! Och VEM VEM ser jag där? JO Adam, som jag inte träffat sen i sommras! han är en gammal klasskompis till mig. Men det va i lågstadiet vi gick i samma klass iofs (a)
Eller ja, jag tror det va han.. HHA! men jag är nästan 98% säker på att det va han..

Jaja, nu sitter jag här iaf. HAr fortfarande ont i höften. så om jag känner att jag verkligen inte kan stödja på benet imorn ska jag få låna Tf's kryckor :) mycket trevligt.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0