nya lägenheten

Nu har jag vaknat, eller ja för en halv timme sen. Gud så skönt det va att somna om! Har gjort frukost och nu sitter jag här i vardagsrummet och chillar framför datan :)
Jag börjar ju 4 idag så det är chill xD
Vet ni? den här nya lägenheten är super fin! mycke mysigare än den andra.. Och det konstiga är att den känns betydligt större än den förra, men den är lika stor.
Men det ser ut som katastrof här, vi har inte hunnit packa upp allt än. det står liksom kartonger överallt!
Aja, nog om det :p
Imorgon ska jag iaf till vallentuna och va med tuva på dagen, sen ska vi dra hem till adam och ha kul med hans kompisar innan de ska ut på krogen! som vi alla vet har inte jag fyllt 18 än, så det suger. Men det är inte långt kvar nu :D Wiie..

Pussss

Kommentarer
Postat av: tuva

VALLENTUNA!!!!!!!!

2008-11-14 @ 13:11:02
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0