morgon trött

Tjabba, läget med alla?
Med mig är det bara bra, är sjuk trött bara. Praktiserade igår fram till 10 och kom inte hem förens vid 11.. Men när jag kom hem duschade jag bara och fixade iordning mig för att sedan åka hem till jonas där även martin och hans tjej va:) Mycket trevligt! Vi 4 satt bara och snackade en massa skit och senkolla vi på film. Filmen va så bra att jag somnade mitt i filmen i jonas säng xD men vaknade av att jonas putta på mig..
När jag kom hem så sminkade jag bara av mig och åt en macka och sen gick jag och la mig.. Tror ni inte att jag inte kunde somna då eller? JO! jag hade sjukt svårt att somna, bara för att jag somnat hemma hos jonas!
Jaja, sånt händer väl..

Idag iaf, ska jag hem till tuva och bara chilla med henne tills vi ska göra oss iordning för att sedan åka hem till adam och va med honom och hans kompisar tills de ska vidare ut på krogen, men jag och tuva kan ju inte hönga med för att jag inte är 18^^ Så det suger.. Jaja, vad ska man göra? ;P

Nej nu ska jag göra mig iordning, och sen diska.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0