Hemma igen :)

Ååh, det va riktigt mysigt att vara ute i typ 2 timmar och åka ner från en sjukt lång backe på en plastpåse och göra en massa vurpor (a) Haha! Ni skulle sätt asså, så sjukt skoj!
Så mycket snöbollskrig blev det inte, men mulning haha, ja det blev det ;)
Tog ett par bilder på väg hem somjag kan lägga in lite senare, typ imorn (:
Jag måste bara säga att det är så sjukt mysigt med snö! Det är det bästa jag vet, man blir liten igen.. Vet att det låter mycket barnsligt, men det är jag (a)
Nu när jag kom hem så hade jag precis borstat av mig all snö, tror ni inte att jag tappar min äckliga vante bakom trappen så jag måste gå i SNÖN igen, och borsta av mig allt igen?! JO! det är precis det som händer.. Min vanliga tur!
Men som tröst satte jg på en kopp te och satte mig här vid datan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0