Fars dag

söndag, söndag och åter söndag! Det betyder tt det är skola imorn, och dagen börjar med 3 timmar samhälle! suck...
I helgen har jag varit med johanna och tuva :) Förutom i fredags då jag kom hem från sjukhuset vid 3 ungefär och sen åkte jag till elli och åt födelsedagsmiddag.
Väldigt trevligt att träffa alla tjejer igen, måste jag säga.

Sen igår stack jag johanna och tuva till viktor och va där med en massa andra, efter att ha varit hos martin ett tag :)
Idag när jag och tuva blev väckta av min lillebror så gick vi upp och käka lite, sen drog vi och handlade p´å coop, för att det är ju fars-dag idag. Så vi gjorde en tårta till min pappa. Blev superfin!
Så nu har  vi fikat och bara tagit det lugnt. Snart ska vi äta, och jag ska kolla gossip. Sen ska jag dra hem till mamma för att packa mina kläder och en massa annat. För att imorgon ska vi flytta! Ska bli spännande, har fått nyckeln nu så det är bara go go go!

Nej nu ska jag göra något annat. KYSS och SMEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0