Crazy day xd

Imorse vaknade jag av att jag ställt klockan för att jag skulle åka in till stan och käka lunch med michelle. Men när jag va i kristineberg så ringde jag henne och hon sa att hon försovit sig och inte alls mådda bra.. Så hon ska gottgöra mig på lörda med att köpa en STOR popcorn och 2 läsk när jag, michelle, jennifer och lollo ska på Twilight :)
Så det var bara för mig att vända om och åka hem igen..
När jag hoppa av bussen så svängde jag förbi konsum och postade lite brev och gick in för att köpa mig lite godis. Fastnade vid filmerna också så jag köpte mig 3 filmer (: Mycket trevligt :) Det blev Mamma Mia-the movie, Grease och Pretty Woman :D
Älskar dessa filmer så sjukt mycket! Nån mer än jag som gör?

Så nu har jag och brodern min kollat på Mamma Mia-the movie, precis lagom klar med den för att jag ska ta 37 bussen in till stan och gå till praktiken ^^ Orkar egentligen inte, Men det ska bli kul att gå dit iaf (a) Det är ju trots allt fredag imorn :D
Vad ska ni göra i helgen?
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0