BÄST!

Igår va jag först på saco-mässan och kolla runt lite på olika universitet och sånt. hitta faktiskt ett par.. Funtar på att åka till mallorca på 2 veckors bartenderkurs med fanny eller så kommer jag dra till USA i 1 år som au pair :)
Ta lite ledigt från allt typ ;p Vad sägs om de?

Iaf, sen åkte jag hem och åt lite middag och sen drog jag till michelle :) Så mysigt, har inte träffat henne på år och dar! Vi kollade på idol och sen så drog vi ut i snön och gick en lång prommis. Efter ett tag blev det så kallt, att vi drog in och ut igen, hamnade hos Alex där även massa andra från sundby va :) Mycket trevligt. Kom hem igen runt 12 dåvi va så trötta, så vi gick och la oss på en gång, och vaknade vid 11 idag :)
Idag iaf ska jag på midda hem till Tessan med fanny, ska bli rikitgt kul faktiskt.. Så vi va och köpte kött idag i vällingby och snart ska jag börja göra mig iordning för att sedan dra hem till fanny och fixa oss, och sen dra till P :)

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst lämna oss bara dummer :'(

2008-11-22 @ 16:57:25
URL: http://johannaericacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0