vaknar ....

till fint väder idag :) blå himmel och sol.. Men är det varmt? Måste fan kolla asså! Vill icke frysa så mycket som jag gjorde igår! Jag hade 3 tröjor på mig och ändå frös jag! Det är icke bra! Jaaa. Igår då, vad gjorde jag då? Ehm... Juste. Jag åkte till mammas jobb efter skolan och pluggade lite hos henne innan jag gick in och la mig på golvet för att jag va så jädrans trött! Jag vet det låter sjukt, men jag va trött, och då gör man fan vad som helst för att få sova ett litet tag iaf! (a)
Sen drog jag till jobbet, och då skulle varken T, N eller T jobba, så jag trodde att jag skulle bli helt själv men det blev jag icke :D
G och L jobbade så vi hade det otroligt kul :D :p HAH! G fick bara en masa kunder som klagade och skrek på henne! Förlåt men det va lite kul att se på när hon blev skogstokig! men provis fick vi alla 3 iaf (a)
Sen bar det hemmåt, fick sluta 5 min tidigare, ingenting egentligen, men jag hann med ett tidigare tåg, och tänka sig att mamma va ute och leverera då, så hon kunde hämta mig i Vällingby :D

Tisdag, idag :) Ska jag jobba igen efter skolan.. Men först är det ett arbetsmiljöprov som väntar i skolan! Suck! HATAR prov, nån mer som gör?  Efter det ska jag och T, tror det blir N också, in till SB för att plugga på en massa skit grejjer vi har kvar att göra innan vi slutar! Typ 70 00000 inlämningar + prov! Ska man verkligen ha SÅÅ mycket innan sommarlovet?

Aja, nu måste jag fortsätta att äta frulle sen ska jag göra mig iordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0