Servering till 3;orna....

.. Asså Gud va jag va nervös idag! Icke kul! Men min morgon började med att jag va tvungen att åka till Vällingby, till labbet, för att ta lite blodprover eftersom att jag ska till min läkare på måndag och se om nått inte stämde.. Är lite nervös för att det är nått fel, men det tror jag inte!
Efter läkaren åkte jag med fart till skolan för att vi skulle fixa iordning salen med bestik och allt så att allt var fint tills 3;orna skulle komma och äta lunchen! Vi då som hade fruktansvärt tur fick samma mat som 3 orna skulle få. Så gott! 3 rätter, trodde inte att jag skulle orka med det, men haha det gjorde jag :D
Att servera 3 orna va så kul, men jag va så nervös för att jag skulle spilla pomac över dom när vi skulle hälla de i deras smala champagne glas.. Ni vet ju hur smala dom är, eller hur?
Men som sagt, allt gick super och vi va sjukt sabba efteråt att diska allt och så!
Men nu måste jag kila, sitter nämligen på mammas jobb, så ska kila hem nu.. Skriver mer då!

TJAHO

Kommentarer
Postat av: Tuva

Nu var det väldigt länge sen du updaterade. Börjar bli lite ledsen ;) Puss på dig !

2008-06-10 @ 09:34:20
URL: http://tuvas.webblogg.se/
Postat av: Tuva

Nu var det väldigt länge sen du updaterade. Börjar bli lite ledsen ;) Puss på dig !

2008-06-10 @ 09:34:21
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0